ugur2nd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bilmez miyim. Üniversiteye gidecektim biri boş yere beklettiği ve paramı vermediği için gidememiştim. Rezillik. Ancak yukarıda cevap verdiğim gibi 2000₺ kalitesinde değilde 300₺ kalitesinde yaparım diye düşünüyorum. Ülkede bir çok şeyin parası arttı ve bir şeyler yapmam gerek.
Ne kadar ekmek o kadar köfte diyorsunuz yani. 😊