3 adet yurt dışından gelme kapalı kutu iphone var elimde. Geleneksel 1 ocak zam festivalinde kayıt ücreti de 2.732 tl ye çıktı..
Bun cihazları kaydettirmenin farklı bir yolu var mı ?
Yurt dışı cihaz hakkında.
6
●110
- 01-01-2022, 10:11:02Nasıl hocam ne kadar uzatılıyor ?weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2022, 10:17:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Pandemi kapsamında uzatma hakkı tanımışlardı 2020 de yurda giriş yapanlara. Benimkini ilk 2 ay sonraki uzatmada 4 ay ve sonrasında 2 şer ay uzattılar. Yeni yılda nasıl devam eder bilemiyorum. Tekrar yurda girdiğimde ne olacak merak ediyorum.nivova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2022, 10:18:44Arkadaş bundan bahsediyor . Sanırım cihazı kaydetmeden kapanan cihazlar için imei uzatma durumu mevcut https://www.google.com/url?sa=t&sour...EeGZaQ1_tiahHanivova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2022, 10:20:15Aradığım yanıt tam olarak buydu teşekkür ederim hocamArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+R10
- 01-01-2022, 10:30:24Rica ederim , iyi forumlar ve iyi seneler.nivova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+R10