• 01-01-2022, 10:09:27
    #1
    3 adet yurt dışından gelme kapalı kutu iphone var elimde. Geleneksel 1 ocak zam festivalinde kayıt ücreti de 2.732 tl ye çıktı..

    Bun cihazları kaydettirmenin farklı bir yolu var mı ?
  • 01-01-2022, 10:10:15
    #2
    Sanırım tek çare hocam süre uzatmak.
  • 01-01-2022, 10:11:02
    #3
    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım tek çare hocam süre uzatmak.
    Nasıl hocam ne kadar uzatılıyor ?
  • 01-01-2022, 10:17:23
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nivova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 adet yurt dışından gelme kapalı kutu iphone var elimde. Geleneksel 1 ocak zam festivalinde kayıt ücreti de 2.732 tl ye çıktı..

    Bun cihazları kaydettirmenin farklı bir yolu var mı ?
    Pandemi kapsamında uzatma hakkı tanımışlardı 2020 de yurda giriş yapanlara. Benimkini ilk 2 ay sonraki uzatmada 4 ay ve sonrasında 2 şer ay uzattılar. Yeni yılda nasıl devam eder bilemiyorum. Tekrar yurda girdiğimde ne olacak merak ediyorum.
  • 01-01-2022, 10:18:44
    #5
    nivova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl hocam ne kadar uzatılıyor ?
    Arkadaş bundan bahsediyor . Sanırım cihazı kaydetmeden kapanan cihazlar için imei uzatma durumu mevcut https://www.google.com/url?sa=t&sour...EeGZaQ1_tiahHa
  • 01-01-2022, 10:20:15
    #6
    ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş bundan bahsediyor . Sanırım cihazı kaydetmeden kapanan cihazlar için imei uzatma durumu mevcut https://www.google.com/url?sa=t&sour...EeGZaQ1_tiahHa
    Aradığım yanıt tam olarak buydu teşekkür ederim hocam +R10
  • 01-01-2022, 10:30:24
    #7
    nivova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aradığım yanıt tam olarak buydu teşekkür ederim hocam +R10
    Rica ederim , iyi forumlar ve iyi seneler.