3 adet yurt dışından gelme kapalı kutu iphone var elimde. Geleneksel 1 ocak zam festivalinde kayıt ücreti de 2.732 tl ye çıktı..

Bun cihazları kaydettirmenin farklı bir yolu var mı ?