ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş bundan bahsediyor . Sanırım cihazı kaydetmeden kapanan cihazlar için imei uzatma durumu mevcut https://www.google.com/url?sa=t&sour...EeGZaQ1_tiahHa
Aradığım yanıt tam olarak buydu teşekkür ederim hocam +R10