nivova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 adet yurt dışından gelme kapalı kutu iphone var elimde. Geleneksel 1 ocak zam festivalinde kayıt ücreti de 2.732 tl ye çıktı..

Bun cihazları kaydettirmenin farklı bir yolu var mı ?
Pandemi kapsamında uzatma hakkı tanımışlardı 2020 de yurda giriş yapanlara. Benimkini ilk 2 ay sonraki uzatmada 4 ay ve sonrasında 2 şer ay uzattılar. Yeni yılda nasıl devam eder bilemiyorum. Tekrar yurda girdiğimde ne olacak merak ediyorum.