• 01-01-2022, 14:00:05
    #37
    tryigitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm web tarayıcıları Chromium alt yapısını kullanıyor zaten en güncel yayınlayan Chrome ve Brave
    bilimio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Brave, ayrıca hediye olarak bat coin veriyor. Çokta hızlı
    mistarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Brave & Chrominum
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Opera, Edge, Firefox, Chrome, Brave hepsi yüklü ama alışkanlık Chrome'dan başkasını kullanmıyorum Vpn lazım olduğunda Opera kullanıyordum, şimdi Brave kullanıyorum, Tor ağı ile gizli sekmede Vpn açıp kullanabiliyorsun, hem de hızlı. Açıkçası hiç bir tarayıcının ram tüketimine bakmıyorum, hız ve pratikliğini göz önünde bulunduruyorum.
    GeNCo85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firefox ve ungoogled chromium ikilisi vazgeçilmezim.
    Çoğunluk 3 öneride bulundu firefox, brave, chromium
    Chromium hakkında çok fazla fikrim yok özelliklerini araştıracağım
    Firefox düşünmüyor gibiyim
    Brave şuanlık kullanıyorum memnun gibiyim
  • 01-01-2022, 15:07:11
    #38
    Çıktığı günden beri Firefox kullanıyorum son bir senedir falan Firefox Beta kullanıyorum.

    İkinci bir tarayıcıya ihtiyacım olursa da Edge kullanıyorum.

    İkisinden de fazlasıyla memnunum.
  • 01-01-2022, 20:47:54
    #39
    Şaka gibi kimse de edge dememiş doğru düzgün, şuan en az ram tüketen edge diye biliyorum gayet stabil ve hızlı.
  • 01-01-2022, 21:46:34
    #40
    Tarayıcılardan ne beklediğine bağlı hızlı açılsın sayfalar diyorsan bu işlemciye ek yük demektir böylece ramden daha fazla tüketir. Ama az cpu ve RAM tüketsin diyorsan o zaman sayfa yavaş açılıp işlemciye binen yük azalır. Buna göre tarayıcılar ayrılıyor tercih meselesi. Bence hangi işle uğraşıyorsan ona göre tarayıcı seç mesela Opera nın oyuncular için ayrı bir tarayıcısı var.
  • 01-01-2022, 22:06:51
    #41
    Chrome'da görseller bulanık ve sayfa fontları her zaman büyük görünüyor o nedenle Mozilla kullanıyorum.
  • 01-01-2022, 22:12:11
    #42
    Appdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarayıcılardan ne beklediğine bağlı hızlı açılsın sayfalar diyorsan bu işlemciye ek yük demektir böylece ramden daha fazla tüketir. Ama az cpu ve RAM tüketsin diyorsan o zaman sayfa yavaş açılıp işlemciye binen yük azalır. Buna göre tarayıcılar ayrılıyor tercih meselesi. Bence hangi işle uğraşıyorsan ona göre tarayıcı seç mesela Opera nın oyuncular için ayrı bir tarayıcısı var.
    Ben ikisininde arasını arıyorum. Genellikle yazılim ve kurtlar vadisi için kullanıyorum.
  • 01-01-2022, 22:46:00
    #43
    Brave
  • 01-01-2022, 23:37:55
    #44
    Bana göre en başarılısı Google Chrome'dir.