Konu
En iyi web tarayıcı hangisi?
01-01-2022, 15:07:11
#38
ademsahin
Çıktığı günden beri Firefox kullanıyorum son bir senedir falan Firefox Beta kullanıyorum.
İkinci bir tarayıcıya ihtiyacım olursa da Edge kullanıyorum.
İkisinden de fazlasıyla memnunum.