Çıktığı günden beri Firefox kullanıyorum son bir senedir falan Firefox Beta kullanıyorum.

İkinci bir tarayıcıya ihtiyacım olursa da Edge kullanıyorum.

İkisinden de fazlasıyla memnunum.