• 01-01-2022, 01:36:42
    #1
    Merhaba google çok fazla ram ve cpu kullanmasından bıktım ve o yüzden yeni bir tarayıcı arayışına geçtim fakat biri x tarayıcıyı överken diğeri x tarayıcıyı gömüyor. Sizin kullandığınız tarayıcı hangisi?
  • 01-01-2022, 01:37:02
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Opera
  • 01-01-2022, 01:37:34
    #3
    Brave
  • 01-01-2022, 01:37:44
    #4
    RobotikAntalya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Opera
    Gx versiyonu mu? Bazıları operaya hız bakımından yavaş diyor o yüzden emin olamadım.
  • 01-01-2022, 01:37:52
    #5
    Brave her zaman ilk tercihimdir.
  • 01-01-2022, 01:38:49
    #6
    Mozilla dev. her zaman ilk tercihim ancak Brave ve opera da yerleşik reklam engelleyici leri ile temiz gezinme için ön plana çıkıyor.
    aslında kendiniz kullanıp bakmanız en mantıklısı herkes farklı sebeplerden farklı tarayıcıları sevebilir.
    Ama benim için her zaman Mozilla dev
  • 01-01-2022, 01:38:58
    #7
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Brave
    ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Brave her zaman ilk tercihimdir.
    Bellek kullanım oranları nasıl peki hocam? Google'de kurtlar vadisi izlerken bir siteye girince 1.5gb ram tüketiyor
  • 01-01-2022, 01:40:04
    #8
    STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bellek kullanım oranları nasıl peki hocam? Google'de kurtlar vadisi izlerken bir siteye girince 1.5gb ram tüketiyor
    Video izlerken + arkada sayfa açıkken 800mb civarı ram yiyordu sanırım, cpu'ya hiç bakmadım.
  • 01-01-2022, 01:40:51
    #9
    STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gx versiyonu mu? Bazıları operaya hız bakımından yavaş diyor o yüzden emin olamadım.
    Evet