Merhaba google çok fazla ram ve cpu kullanmasından bıktım ve o yüzden yeni bir tarayıcı arayışına geçtim fakat biri x tarayıcıyı överken diğeri x tarayıcıyı gömüyor. Sizin kullandığınız tarayıcı hangisi?