Tarayıcılardan ne beklediğine bağlı hızlı açılsın sayfalar diyorsan bu işlemciye ek yük demektir böylece ramden daha fazla tüketir. Ama az cpu ve RAM tüketsin diyorsan o zaman sayfa yavaş açılıp işlemciye binen yük azalır. Buna göre tarayıcılar ayrılıyor tercih meselesi. Bence hangi işle uğraşıyorsan ona göre tarayıcı seç mesela Opera nın oyuncular için ayrı bir tarayıcısı var.
Ben ikisininde arasını arıyorum. Genellikle yazılim ve kurtlar vadisi için kullanıyorum.