tryigitx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bilimio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mistarin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Padre adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
GeNCo85 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Chromium hakkında çok fazla fikrim yok özelliklerini araştıracağım
Firefox düşünmüyor gibiyim

Brave şuanlık kullanıyorum memnun gibiyim
Vpn lazım olduğunda Opera kullanıyordum, şimdi Brave kullanıyorum, Tor ağı ile gizli sekmede Vpn açıp kullanabiliyorsun, hem de hızlı. Açıkçası hiç bir tarayıcının ram tüketimine bakmıyorum, hız ve pratikliğini göz önünde bulunduruyorum.