tryigitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm web tarayıcıları Chromium alt yapısını kullanıyor zaten en güncel yayınlayan Chrome ve Brave
bilimio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Brave, ayrıca hediye olarak bat coin veriyor. Çokta hızlı
mistarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Brave & Chrominum
Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Opera, Edge, Firefox, Chrome, Brave hepsi yüklü ama alışkanlık Chrome'dan başkasını kullanmıyorum Vpn lazım olduğunda Opera kullanıyordum, şimdi Brave kullanıyorum, Tor ağı ile gizli sekmede Vpn açıp kullanabiliyorsun, hem de hızlı. Açıkçası hiç bir tarayıcının ram tüketimine bakmıyorum, hız ve pratikliğini göz önünde bulunduruyorum.
GeNCo85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firefox ve ungoogled chromium ikilisi vazgeçilmezim.
Çoğunluk 3 öneride bulundu firefox, brave, chromium
Chromium hakkında çok fazla fikrim yok özelliklerini araştıracağım
Firefox düşünmüyor gibiyim
Brave şuanlık kullanıyorum memnun gibiyim