Tüm web tarayıcıları Chromium alt yapısını kullanıyor zaten en güncel yayınlayan Chrome ve Brave
Brave, ayrıca hediye olarak bat coin veriyor. Çokta hızlı
Opera, Edge, Firefox, Chrome, Brave hepsi yüklü ama alışkanlık Chrome'dan başkasını kullanmıyorum

Vpn lazım olduğunda Opera kullanıyordum, şimdi Brave kullanıyorum, Tor ağı ile gizli sekmede Vpn açıp kullanabiliyorsun, hem de hızlı. Açıkçası hiç bir tarayıcının ram tüketimine bakmıyorum, hız ve pratikliğini göz önünde bulunduruyorum.
Firefox ve ungoogled chromium ikilisi vazgeçilmezim.
Çoğunluk 3 öneride bulundu firefox, brave, chromium
Chromium hakkında çok fazla fikrim yok özelliklerini araştıracağım
Firefox düşünmüyor gibiyim

Brave şuanlık kullanıyorum memnun gibiyim