Dün arkadaşla güreşirken elimin üzerine düştü 1 2 dakka devam ettikten sonra baş parmağımın kitlendiğini hissettim parmağımı sağa çevirince kemik çıktı ve az ittirerek geri yerine soktum hastaneye gitmeden 3 4 defa ne olduğunu anlamak için parmağımı sağa çevirip taktım . Acil'e gittim kesin bir şey diyemedi. Röntgen sonucum aşşağıda bilgisi olan yazabilir mi ortopediye gidemiyorum randevuyu 17 gün sonraya veriyorlar eğer kırıksa ne yapabilirim bilgisi olan yazabilir mi? Teşekkürler.
Özele gideceksin mecburen. Benim de kırıldı anlamadım, bir iki hafta sonra, parmağım yamuk mumuk, bir göstereyim dedim. Meğerse kırılmış, ardından da kaynamış. Sonra doktor iki parmağımı da tekrar bir kırdı, off oooff... Kesinlikle gitmelisin kaynamadan. Kaynarsa tekrar kırar o parmağını.
Özele gideceksin mecburen. Benim de kırıldı anlamadım, bir iki hafta sonra, parmağım yamuk mumuk, bir göstereyim dedim. Meğerse kırılmış, ardından da kaynamış. Sonra doktor iki parmağımı da tekrar bir kırdı, off oooff... Kesinlikle gitmelisin kaynamadan. Kaynarsa tekrar kırar o parmağını.
Acil'de alçı taktılar zaten şuan o yeter mi röntgen sonucuna göre kırık mı onu öğrenmek istiyorum sana da geçmiş olsun dostum
Alçı detayını bilmiyordum. O zaman sorun yok. Gitmene gerek yok bence ama yine de sen bilirsin. Ben hiçbir yere gitmeden, alçısız bir iki hafta kırık parmak ile garsonluk yapmıştım. Benim durum daha farklı. Alçı olmasaydı yanlış yerden kaynayabilirdi. Üzerime sorumluluk almamak ile birlikte Ortopedi ne zamana randevu verdiyse o zaman gitmekte bir sakınca yoktur kanımca.