Alçı detayını bilmiyordum. O zaman sorun yok. Gitmene gerek yok bence ama yine de sen bilirsin. Ben hiçbir yere gitmeden, alçısız bir iki hafta kırık parmak ile garsonluk yapmıştım. Benim durum daha farklı. Alçı olmasaydı yanlış yerden kaynayabilirdi. Üzerime sorumluluk almamak ile birlikte Ortopedi ne zamana randevu verdiyse o zaman gitmekte bir sakınca yoktur kanımca.