DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özele gideceksin mecburen. Benim de kırıldı anlamadım, bir iki hafta sonra, parmağım yamuk mumuk, bir göstereyim dedim. Meğerse kırılmış, ardından da kaynamış. Sonra doktor iki parmağımı da tekrar bir kırdı, off oooff... Kesinlikle gitmelisin kaynamadan. Kaynarsa tekrar kırar o parmağını.
Acil'de alçı taktılar zaten şuan o yeter mi röntgen sonucuna göre kırık mı onu öğrenmek istiyorum sana da geçmiş olsun dostum