Dün arkadaşla güreşirken elimin üzerine düştü 1 2 dakka devam ettikten sonra baş parmağımın kitlendiğini hissettim parmağımı sağa çevirince kemik çıktı ve az ittirerek geri yerine soktum hastaneye gitmeden 3 4 defa ne olduğunu anlamak için parmağımı sağa çevirip taktım . Acil'e gittim kesin bir şey diyemedi. Röntgen sonucum aşşağıda bilgisi olan yazabilir mi ortopediye gidemiyorum randevuyu 17 gün sonraya veriyorlar eğer kırıksa ne yapabilirim bilgisi olan yazabilir mi? Teşekkürler.