• 14-12-2021, 12:22:18
    #37
    Çözümü yok hocam, geçen sene ben de aynı durumda kaldım.Üst kattakiler neslimizi kurtarmak için kahraman olmayı seçmiş, yemeyip içmeyip 4,5 tane çocuk yapmışlar. Şöyle ki 2 saniye şuraya uzanayım deseniz, pat güm seslerinden imkanı yok huzur bulamazsınız. Bizim tavandaki alçı parçacıklarının yere döküldüğüne bile şahit oldum, birkaç kez uyardım ama sonuç alamadım. En sonunda iş kavgaya kadar gidiyor, sonra yine aynı tas aynı hamam. Bundan sonra ara kat tövbeliyim, en üst kat olsun kafam rahat olsun dedim ve evi taşıdım. Şu an en üst katta oturuyorum, alt kata gelen misafirlerin çocukları da aynı sesleri yapıyor ama seslerin üstten gelmesi kadar şiddetli olmuyor.
  • 14-12-2021, 12:33:01
    #38
    valla bende aşırı rahatsız oluyorum o tarz seslere ama mesela yeğenim geliyor 2-3 yaşında durmuyor ki yani sonra düşünüyorum çocuk bu ne kadar engel olabilirsin hele 2-3 tanesi bir araya gelince durdurman imkansız kızsan da anlamıyorlar onun için ev almadan önce 1 sene oturacaksın içerisinde yaşayacaksın öyle duruma göre alacaksın ve mümkünse üst katında emekli birileri olacak
  • 14-12-2021, 12:48:25
    #39
    Şiddete başvurulacaksa bunun sonu yok, anca başını yakarsın, zaten şiddetten anlayan birileri olsalar o durumda olmazlardı. Lanet olsun de git taşın kafan rahat etsin.
  • 14-12-2021, 12:57:05
    #40
    posedion91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı olayı alt komşuda yaşıyorum defalarca uyaramama rağmen evine gitti ve çocuklarla beraber zıplaya zıplaya oynadı.hiç konuşulmamış gibi. Bazı insana benzeyen türlerin toplum ve şehir hayatında yaşayabilecek kapasitesi yok bunları köylerine göndereceksin.
    o kadar haklısın ki hocam.
  • 14-12-2021, 12:58:25
    #41
    bulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözümü yok hocam, geçen sene ben de aynı durumda kaldım.Üst kattakiler neslimizi kurtarmak için kahraman olmayı seçmiş, yemeyip içmeyip 4,5 tane çocuk yapmışlar. Şöyle ki 2 saniye şuraya uzanayım deseniz, pat güm seslerinden imkanı yok huzur bulamazsınız. Bizim tavandaki alçı parçacıklarının yere döküldüğüne bile şahit oldum, birkaç kez uyardım ama sonuç alamadım. En sonunda iş kavgaya kadar gidiyor, sonra yine aynı tas aynı hamam. Bundan sonra ara kat tövbeliyim, en üst kat olsun kafam rahat olsun dedim ve evi taşıdım. Şu an en üst katta oturuyorum, alt kata gelen misafirlerin çocukları da aynı sesleri yapıyor ama seslerin üstten gelmesi kadar şiddetli olmuyor.
    Bende nalet olsun diyip ev bakıyorum hocam en mantıklısı bu sanırım
  • 14-12-2021, 13:10:04
    #42
    benim 3 tane küçük biladerim var
    akşam 8 den sonra , öğlen 1 den önce , öyle zıplayanın bağırıp çağıranın kafasını ısırırım
    yetiştirme biçimiyle alakalı
    gidip 2 tane vursan suçlusun , 3 tane laf söylesen ailen var
    ev bak dostum , ev bak başka çaren yok en doğru yöntem bu
  • 14-12-2021, 13:33:16
    #43
    VictoryLoves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim 3 tane küçük biladerim var
    akşam 8 den sonra , öğlen 1 den önce , öyle zıplayanın bağırıp çağıranın kafasını ısırırım
    yetiştirme biçimiyle alakalı
    gidip 2 tane vursan suçlusun , 3 tane laf söylesen ailen var
    ev bak dostum , ev bak başka çaren yok en doğru yöntem bu
    hocam zaten gündüz zıplasın koşsun oynasın idare ediyoruz. Sabah 8 de koşturmak nedir. inan dün saat 11 de durdular. Ama yetiştirmek çok önemli dediğin gibi. Apartman dairelerinde herkes sizin gibi ileri görüşlü terbiyeli değil malesef.
  • 14-12-2021, 14:13:45
    #44
    Bizim yandaki çocuk da saat 8 de çığlık atarak uyandırıyor bizi sağolsun.. Ben de terapi olsun diye arada çığlık atıyorum duvara yaslanıp. Çözüm yok maalesef. Kimbilir bizler ne yaramazlıklar yaptık... Öyle düşünüyorum
  • 14-12-2021, 14:31:11
    #45
    Gokotas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim yandaki çocuk da saat 8 de çığlık atarak uyandırıyor bizi sağolsun.. Ben de terapi olsun diye arada çığlık atıyorum duvara yaslanıp. Çözüm yok maalesef. Kimbilir bizler ne yaramazlıklar yaptık... Öyle düşünüyorum
    hocam idare ediliyor da yalnız bir süre sonra çekilmiyor. Erken yatıyoruz geç yatıyoruz çalışıyoruz uyuyoruz. çok Ufak olsa yeni doğmuş olsa zerre umursamam ama büyüyünce katlanılmıyor. sanki üstte inşaat var bağırsa gülse çığlık atsa yine tamam. Ama o koşmalar yokmu ? zaten koşmuyorlar zıplaya zıplaya yürümeyi tercih ediyorlar. Kanguru belgeseli mi izliyorlar nedir anlamadım