Üst Komşu Çocuk Sesi Sorunsalı
101
●2.117
- 14-12-2021, 12:22:18Çözümü yok hocam, geçen sene ben de aynı durumda kaldım.Üst kattakiler neslimizi kurtarmak için kahraman olmayı seçmiş, yemeyip içmeyip 4,5 tane çocuk yapmışlar. Şöyle ki 2 saniye şuraya uzanayım deseniz, pat güm seslerinden imkanı yok huzur bulamazsınız. Bizim tavandaki alçı parçacıklarının yere döküldüğüne bile şahit oldum, birkaç kez uyardım ama sonuç alamadım. En sonunda iş kavgaya kadar gidiyor, sonra yine aynı tas aynı hamam. Bundan sonra ara kat tövbeliyim, en üst kat olsun kafam rahat olsun dedim ve evi taşıdım. Şu an en üst katta oturuyorum, alt kata gelen misafirlerin çocukları da aynı sesleri yapıyor ama seslerin üstten gelmesi kadar şiddetli olmuyor.
- 14-12-2021, 12:33:01valla bende aşırı rahatsız oluyorum o tarz seslere ama mesela yeğenim geliyor 2-3 yaşında durmuyor ki yani sonra düşünüyorum çocuk bu ne kadar engel olabilirsin hele 2-3 tanesi bir araya gelince durdurman imkansız kızsan da anlamıyorlar
onun için ev almadan önce 1 sene oturacaksın içerisinde yaşayacaksın öyle duruma göre alacaksın ve mümkünse üst katında emekli birileri olacak
- 14-12-2021, 12:57:05o kadar haklısın ki hocam.posedion91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2021, 12:58:25Bende nalet olsun diyip ev bakıyorum hocam en mantıklısı bu sanırımbulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2021, 13:10:04benim 3 tane küçük biladerim var
akşam 8 den sonra , öğlen 1 den önce , öyle zıplayanın bağırıp çağıranın kafasını ısırırım
yetiştirme biçimiyle alakalı
gidip 2 tane vursan suçlusun , 3 tane laf söylesen ailen var
ev bak dostum , ev bak başka çaren yok en doğru yöntem bu - 14-12-2021, 13:33:16hocam zaten gündüz zıplasın koşsun oynasın idare ediyoruz. Sabah 8 de koşturmak nedir. inan dün saat 11 de durdular. Ama yetiştirmek çok önemli dediğin gibi. Apartman dairelerinde herkes sizin gibi ileri görüşlü terbiyeli değil malesef.VictoryLoves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2021, 14:31:11hocam idare ediliyor da yalnız bir süre sonra çekilmiyor. Erken yatıyoruz geç yatıyoruz çalışıyoruz uyuyoruz. çok Ufak olsa yeni doğmuş olsa zerre umursamam ama büyüyünce katlanılmıyor. sanki üstte inşaat var bağırsa gülse çığlık atsa yine tamam. Ama o koşmalar yokmu ? zaten koşmuyorlar zıplaya zıplaya yürümeyi tercih ediyorlar. Kanguru belgeseli mi izliyorlar nedir anlamadımGokotas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onun için ev almadan önce 1 sene oturacaksın içerisinde yaşayacaksın öyle duruma göre alacaksın ve mümkünse üst katında emekli birileri olacak