Gokotas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim yandaki çocuk da saat 8 de çığlık atarak uyandırıyor bizi sağolsun.. Ben de terapi olsun diye arada çığlık atıyorum duvara yaslanıp. Çözüm yok maalesef. Kimbilir bizler ne yaramazlıklar yaptık... Öyle düşünüyorum
hocam idare ediliyor da yalnız bir süre sonra çekilmiyor. Erken yatıyoruz geç yatıyoruz çalışıyoruz uyuyoruz. çok Ufak olsa yeni doğmuş olsa zerre umursamam ama büyüyünce katlanılmıyor. sanki üstte inşaat var bağırsa gülse çığlık atsa yine tamam. Ama o koşmalar yokmu ? zaten koşmuyorlar zıplaya zıplaya yürümeyi tercih ediyorlar. Kanguru belgeseli mi izliyorlar nedir anlamadım