bulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çözümü yok hocam, geçen sene ben de aynı durumda kaldım.Üst kattakiler neslimizi kurtarmak için kahraman olmayı seçmiş, yemeyip içmeyip 4,5 tane çocuk yapmışlar. Şöyle ki 2 saniye şuraya uzanayım deseniz, pat güm seslerinden imkanı yok huzur bulamazsınız. Bizim tavandaki alçı parçacıklarının yere döküldüğüne bile şahit oldum, birkaç kez uyardım ama sonuç alamadım. En sonunda iş kavgaya kadar gidiyor, sonra yine aynı tas aynı hamam. Bundan sonra ara kat tövbeliyim, en üst kat olsun kafam rahat olsun dedim ve evi taşıdım. Şu an en üst katta oturuyorum, alt kata gelen misafirlerin çocukları da aynı sesleri yapıyor ama seslerin üstten gelmesi kadar şiddetli olmuyor.
Bende nalet olsun diyip ev bakıyorum hocam en mantıklısı bu sanırım