Bizim yandaki çocuk da saat 8 de çığlık atarak uyandırıyor bizi sağolsun.. Ben de terapi olsun diye arada çığlık atıyorum duvara yaslanıp. Çözüm yok maalesef. Kimbilir bizler ne yaramazlıklar yaptık... Öyle düşünüyorum