benim 3 tane küçük biladerim var
akşam 8 den sonra , öğlen 1 den önce , öyle zıplayanın bağırıp çağıranın kafasını ısırırım
yetiştirme biçimiyle alakalı
gidip 2 tane vursan suçlusun , 3 tane laf söylesen ailen var
ev bak dostum , ev bak başka çaren yok en doğru yöntem bu