• 13-12-2021, 23:50:23
    #10
    bahadirozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanaatinize katılmıyorum eğitimi almış 10larca girişimde olmama rağmen bana katkıları çoktur. Girişimciliğin en önemli kuralı gelişmek kişi herkese verdiği yöntemi değil size kendi işinizle ilgili nasıl gelişim sağlarsınız onu gösteriyor sadece düzenli videolarını hergün takip edip verilen ödevleri günü gününe yaparsanız farkı anlarsınız. Gelişim biterse girişimcilik biter.
    Hocam bakın girişimcilik öğrenmektir buna kesinlikle katılıyorum . Sizin dediğiniz gibi geliştirmek herkesin aynı yaptığı şeyleri aynı yaparak aynı sonuçları almanız mumkun degıl. sattıgınız urun sizden ıyı kımse bılemez. fatıh coban veya dıger kurslar farketmez mılyonlarca kısıye aynı kursu anlatıyor sızce bır taktık kac kısı kullanabılır. bugun bır taktık ne kadar yayılırsa kazanc o kadar duser. gırısımcılık demek musterının ıstegı dogrutusunda hareket etmek demektır. gecmıs hıkayelere bakarsanız. bunu çok ıyı anlarsınız. buna bu kadar para verılecegınıze kıtap okumanız en faydalı olur. gecmıs orneklere bakarsanız cok ıyı satıslar yapabılırsınız. olayın en sonunu sıze soylemek ısterım. sızce daha once satıs ısın bu ısın uzmanları deneyler yapmıs ve kıtaplar olusturmus. bu kadar verılerı olan ve ınsan uzerınde satısın etkısının ne oldugunu bılen uzmanlar mı yoksa bır fatıh coban mı sızce hangısı ?
    lütfen kitap okumanızı öneririm satış yapmak mı istiyorsunuz işte en doğru kaynak kitaptır her zaman ...
    son tavsiyem bir kişiye bağlanmak yerine farklı görüşlerden daha önce kendini piyasada isim yapmış insanların hata ve başarılarını okumak çok faydalanacağı kaanatindeyim..
  • 13-12-2021, 23:51:18
    #11
    backlinkmatik.com
    Watere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam mantığını çalıştıran insan almaz bence. Eğer biraz girişimcilikten anlıyorsanız bunun mantıklı gelmediğini görürsünüz.
    Eğitimde verdiği taktik milyonlarca kişi aynı taktikle satış yapıyor sizce aynı taktik sizin gibi milyonlarca kişi sitesinde deniyor. Grişimcilik fikir üretmek demek yani sizin fikirleriniz ilk başlangıç olmalı ki sizi diğerlerinden ayırt edecek ve ön plana çıkartacak satışlarınıza yarıyacak fikirler olması lazım fatih çoban bence grupta 20 - 30 kişiye yazıyor hepsi kendi adamı şöyle kazandım böyle kazandım filan bence çok mantıklı gelmedi.Bence çok taktiği olan ve çok kazanan adam kurs vererek kendi taktiğini satmaz gider en büyük olur bence ben bir girişimci olarak gördüğüm bu kursu alan kişi ilk defa bu işe girenler için ideal oldugunu kaanatindeyim..
    hocam su noktada size katılmıyorum

    uzay bilimciler, mühendisler, doktorlar, diger bilim insanları, hepsi ayni hocalardan ayni teorik bilgileri aliyor. mantiken hicbirisinin sivrilememesi lazim sizin mantiginiza gore. ornegin piyasada 5000 tane itü mezunu makine mühendisi varsa hepsi ayni citada olmali. hepsi ayni hocalardan ayni bilgileri aldilar

    ama işler oyle gitmez. kendine diger kattıkların, dogustan gelen ve de sonradan edinilen yetenek ve yetkinliklerin o bilgiler ile harmanlanir ve sonuclari sana özel olur. o nedenle ayni tencerede pismis kimi bilin adamlari dahiyane islere kalkisir. kimisi ise sönük bir meslek hayatı gecirir.

    bilgi ayni olabilir, ama sonuclar onun nasil harmanlandigina baglidir. ornegin analitik zekasi olmayan birisine istersen 10 saat trigonometri anlat, pisagor ucgenjni geçemez. ama adamda analitik bir deha varsa sen pisagor anlatirsin o adam mantigi 350 derece çembere kendisi yerleştirir, anlamadıklarını sorgulamaya baslar. girisimcilik de böyle birsey.

    ilk websitemi bir ortakla kurmustum, ayni isleri yaptik belirli biryere kadar ayni bilgilerimiz vardi ama onda bi islerde yetenek ve heves yoktu, ilerletmedi birakti.

    ancak soz konusu egitmenin isi gucu birakip surekli egitim satma gayreti beni dr soru isaretine sürükledi, bu konuya katiliyorum.
  • 13-12-2021, 23:54:50
    #12
    civilengineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam su noktada size katılmıyorum

    uzay bilimciler, mühendisler, doktorlar, diger bilim insanları, hepsi ayni hocalardan ayni teorik bilgileri aliyor. mantiken hicbirisinin sivrilememesi lazim sizin mantiginiza gore. ornegin piyasada 5000 tane itü mezunu makine mühendisi varsa hepsi ayni citada olmali. hepsi ayni hocalardan ayni bilgileri aldilar

    ama işler oyle gitmez. kendine diger kattıkların, dogustan gelen ve de sonradan edinilen yetenek ve yetkinliklerin o bilgiler ile harmanlanir ve sonuclari sana özel olur. o nedenle ayni tencerede pismis kimi bilin adamlari dahiyane islere kalkisir. kimisi ise sönük bir meslek hayatı gecirir.

    bilgi ayni olabilir, ama sonuclar onun nasil harmanlandigina baglidir. ornegin analitik zekasi olmayan birisine istersen 10 saat trigonometri anlat, pisagor ucgenjni geçemez. ama adamda analitik bir deha varsa sen pisagor anlatirsin o adam mantigi 350 derece çembere kendisi yerleştirir, anlamadıklarını sorgulamaya baslar. girisimcilik de böyle birsey.

    ilk websitemi bir ortakla kurmustum, ayni isleri yaptik belirli biryere kadar ayni bilgilerimiz vardi ama onda bi islerde yetenek ve heves yoktu, ilerletmedi birakti.

    ancak soz konusu egitmenin isi gucu birakip surekli egitim satma gayreti beni dr soru isaretine sürükledi, bu konuya katiliyorum.
    Hocam bakın girişimcilik öğrenmektir buna kesinlikle katılıyorum . Sizin dediğiniz gibi geliştirmek herkesin aynı yaptığı şeyleri aynı yaparak aynı sonuçları amlanız mumkun degıl. sattıgınız urun sizden ıyı kımse bılemez. fatıh coban veya dıger kurslar farketmez mılyonlarca kısıye aynı kursu anlatıyor sızce bır taktık kac kısı kullanabılır. bugun bır taktık ne kadar yayılırsa kazanc o kadar duser. gırısımcılık demek musterının ıstegı dogrutusunda hareket etmek demektır. gecmıs hıkayelere bakarsanız. bunu çok ıyı anlarsınız. buna bu kadar para verılecegınıze kıtap okumanız en faydalı olur. gecmıs orneklere bakarsanız cok ıyı satıslar yapabılırsınız. olayın en sonunu sıze soylemek ısterım. sızce daha once satıs ısın bu ısın uzmanları deneyler yapmıs ve kıtaplar olusturmus. bu kadar verılerı olan ve ınsan uzerınde satısın etkısının ne oldugunu bılen uzmanlar mı yoksa bır fatıh coban mı sızce hangısı ?
    lütfen kitap okumanızı öneririm satış yapmak mı istiyorsunuz işte en doğru kaynak kitaptır her zaman ...
    son tavsiyem bir kişiye bağlanmak yerine farklı görüşlerden daha önce kendini piyasada isim yapmış insanların hata ve başarılarını okumak çok faydalanacağı kaanatindeyim..
  • 13-12-2021, 23:57:26
    #13
    backlinkmatik.com
    Watere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bakın girişimcilik öğrenmektir buna kesinlikle katılıyorum . Sizin dediğiniz gibi geliştirmek herkesin aynı yaptığı şeyleri aynı yaparak aynı sonuçları amlanız mumkun degıl. sattıgınız urun sizden ıyı kımse bılemez. fatıh coban veya dıger kurslar farketmez mılyonlarca kısıye aynı kursu anlatıyor sızce bır taktık kac kısı kullanabılır. bugun bır taktık ne kadar yayılırsa kazanc o kadar duser. gırısımcılık demek musterının ıstegı dogrutusunda hareket etmek demektır. gecmıs hıkayelere bakarsanız. bunu çok ıyı anlarsınız. buna bu kadar para verılecegınıze kıtap okumanız en faydalı olur. gecmıs orneklere bakarsanız cok ıyı satıslar yapabılırsınız. olayın en sonunu sıze soylemek ısterım. sızce daha once satıs ısın bu ısın uzmanları deneyler yapmıs ve kıtaplar olusturmus. bu kadar verılerı olan ve ınsan uzerınde satısın etkısının ne oldugunu bılen uzmanlar mı yoksa bır fatıh coban mı sızce hangısı ?
    lütfen kitap okumanızı öneririm satış yapmak mı istiyorsunuz işte en doğru kaynak kitaptır her zaman ...
    son tavsiyem bir kişiye bağlanmak yerine farklı görüşlerden daha önce kendini piyasada isim yapmış insanların hata ve başarılarını okumak çok faydalanacağı kaanatindeyim..
    hocam olay taktik degil ki bakış açısı, vizyon.

    mesela ben udemyde en az 5 seo eğitimi almisimdir. teknik olarak bakarsanız hepsi ayni seydi, ve bana %5 bile katmamistir. ama cok daha degerlisi farkli acilardan bakmayi öğretti bazi konulara. o bakis acisidir zaten size kendi taktiklerinizi gelistirten.

    ben fatih cobanin ucretsiz seminerini aldim. ucretlide vereceği 12 stratejinin birisini paylasmisti. gerçekten cok hosuma gitti, ben o olaya hic o acidan bakmamistim ve bundan sonra satis yaparken bana eminim faydasi olacak. 5. strateji, doktor benzetmesi ile once hastaligi kabullendir sonra ilaci seve seve alacak gibisinden bir analatiydi.

    ama benim emin olamadigim o teknigi yarim saatlik arastirmamda pek cok forumda bulabiliyorum. acaba tecrübeden ziyade sagdan soldan ceviri bilgiler mi içeriyor ondan emin olamadim. cunku seminerin geri kalaninda cok teorik ve kisisel pazarlamaci kaldi
  • 13-12-2021, 23:58:46
    #14
    Bu adam ekim nazım kayanın ilk çıktığı zamanlarda reklam yapmaya başladı ve büyüdü. Ekim nazım kayanın öğrencisi olduğunu düşündüm hep nedense :-) udemyden eğitim alsanız daha faydalı
  • 14-12-2021, 00:04:35
    #15
    Watere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bakın girişimcilik öğrenmektir buna kesinlikle katılıyorum . Sizin dediğiniz gibi geliştirmek herkesin aynı yaptığı şeyleri aynı yaparak aynı sonuçları almanız mumkun degıl. sattıgınız urun sizden ıyı kımse bılemez. fatıh coban veya dıger kurslar farketmez mılyonlarca kısıye aynı kursu anlatıyor sızce bır taktık kac kısı kullanabılır. bugun bır taktık ne kadar yayılırsa kazanc o kadar duser. gırısımcılık demek musterının ıstegı dogrutusunda hareket etmek demektır. gecmıs hıkayelere bakarsanız. bunu çok ıyı anlarsınız. buna bu kadar para verılecegınıze kıtap okumanız en faydalı olur. gecmıs orneklere bakarsanız cok ıyı satıslar yapabılırsınız. olayın en sonunu sıze soylemek ısterım. sızce daha once satıs ısın bu ısın uzmanları deneyler yapmıs ve kıtaplar olusturmus. bu kadar verılerı olan ve ınsan uzerınde satısın etkısının ne oldugunu bılen uzmanlar mı yoksa bır fatıh coban mı sızce hangısı ?
    lütfen kitap okumanızı öneririm satış yapmak mı istiyorsunuz işte en doğru kaynak kitaptır her zaman ...
    son tavsiyem bir kişiye bağlanmak yerine farklı görüşlerden daha önce kendini piyasada isim yapmış insanların hata ve başarılarını okumak çok faydalanacağı kaanatindeyim..
    kitap okumayın demedim ki bu eğitimden memnun kaldım onu belirttim siz yine mutlaka kitap okuyun bağlandığımız bir yerde yok hocam sadece işinizi kolaylaştırdığından bahsettim
  • 14-12-2021, 00:20:55
    #16
    backlinkmatik.com
    Watere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bakın girişimcilik öğrenmektir buna kesinlikle katılıyorum . Sizin dediğiniz gibi geliştirmek herkesin aynı yaptığı şeyleri aynı yaparak aynı sonuçları amlanız mumkun degıl. sattıgınız urun sizden ıyı kımse bılemez. fatıh coban veya dıger kurslar farketmez mılyonlarca kısıye aynı kursu anlatıyor sızce bır taktık kac kısı kullanabılır. bugun bır taktık ne kadar yayılırsa kazanc o kadar duser. gırısımcılık demek musterının ıstegı dogrutusunda hareket etmek demektır. gecmıs hıkayelere bakarsanız. bunu çok ıyı anlarsınız. buna bu kadar para verılecegınıze kıtap okumanız en faydalı olur. gecmıs orneklere bakarsanız cok ıyı satıslar yapabılırsınız. olayın en sonunu sıze soylemek ısterım. sızce daha once satıs ısın bu ısın uzmanları deneyler yapmıs ve kıtaplar olusturmus. bu kadar verılerı olan ve ınsan uzerınde satısın etkısının ne oldugunu bılen uzmanlar mı yoksa bır fatıh coban mı sızce hangısı ?
    lütfen kitap okumanızı öneririm satış yapmak mı istiyorsunuz işte en doğru kaynak kitaptır her zaman ...
    son tavsiyem bir kişiye bağlanmak yerine farklı görüşlerden daha önce kendini piyasada isim yapmış insanların hata ve başarılarını okumak çok faydalanacağı kaanatindeyim..
    Hocam 2 elim kanda da olsa günde minimum 30 dk güne kitaba ayırırım, bacaklarım da kandaysa ve okuyamazsam bir sonraki gün telafi ederim onu ama olay metodoloji değil, sonuç; siz metodolojiye takılmışsınız.

    Bilgi veya kişiler vardır, kitaplardan, bilgi veya kişiler vardır belgesellerden, bilgi veya kişiler vardır seminerlerden ulaşabilirsiniz. Şimdi bir duayen kitap yazmıyor diye napalım seminerini izlemeyelim mi mesela? Yok abi kitap yazarsa okurum yoksa seminer falan bana ters mi diyelim

    Şurada yanılıyorsunuz, -konuda sordugum kişiden bağımsız konuşıyorum şuan- aslında benim sordugum kişi özelinde bir soruydu iyi midir kötü müdür eğitimi diye ama süz tüm benzer eğitim seminerlerini hedef almışsınız, ona cevap vereceğim. Eğer bir seminer sunucusu ve içeriği ile dolu doluysa, zaten orada bu saydığınız başarılı ve başarısız insanların, projelerin hikayeleri yer alır. Ben Warren Buffett'ın ne kadar kitap olduguğunu Serdar Kuzuluoğlu'nun -sanırım TED seminerleriydi- konuşmasında öğrendim mesela. o gazla 2-3 ay boyunca kitap okuma hızım inanılmaz artmıştı hatta Neyse...

    Şimdi A kişisi eğer başarılı bir seminer hazırlamışsa, kendisinin kitaplardan, belgesellerden, seminerlerden, internetten şuradan buradan edindiği tüm bilgileri harmanlayıp filtreden geçireceği için sunduğu için, zaten siz pek çok kitap okuyarak edineceğiniz bilgileri rarlı bir şekilde hap gibi alacaksınız. Yoksa bu adama o seminerdeki bilgiler gökten inmiyor, elbette o da kendinden daha iyi bilenlerden öğrenip derliyor.


    Burada olay metodoloji değil yani sonuç, ben bu kişi özelinde sormuştum sorumu. Yani obilgiler sağdan soldan copy/paste teorik bilgiler midir, yoksa gerçekten araştırılmış, denenmiş, tecrübe edilmil, benim ulaşamayacagım duayenlere ulaşılarak elde edilmiş değerli bit hazine midir. Eğer öyleyse kitapta da anlatsa, seminer de verse, youtube videosu da çekse değeri aynıdır.

    Yani udemy eğitimi olur, seminer olur, bir blog yazısı olur, kayda değer bilgi içerdikten sonra illa kitap olacak değil.

    Her gün kitaba ayırdıgım vaktin sebebine gelecek olursak da, diğer kaynaklardan farklı olarak uyaransız olması, yüksek konsantrasyon, ruhsal ve zihinsel dinlenme süreçleriyle yaratıcılık çok daha artıyor kitap ile girilen etkileşimde. Onun için aksatmam kitap olayını.

    Konuyu zenginleştirdiğiniz için de teşekkür ederim.
  • 14-12-2021, 09:30:41
    #17
    Hocam adam tamamen bir funnel oluşturmuş. Funnel siteler arasında ilerlerken verdiğin bilgiler neticesinde seni funnelde süzüyor.
    Videolar kayıt, ücretsiz diye bir kere iletişim bilgini verdikten sonra yüzlerce kez tekrarlanmış pazarlama maili ve mesajına denk geliyorsun.
    Mükemmel bir retargeting çalışması var adamın. O funnel o kadar muazzam satış yapıyor ki. Önceden hazırlanmış mükemmel sanki sana özel yazılmış mailler kaldığın funnel derecesine göre geliyor.
    Giriyorsun facebook grupları müthiş. 3. olmasa 5. de satıyor kısacası adam.
    Satış mailleri her şey aklının alabildiği her şeyi otomasyona çevirmiş bir daha dönüp yüzüne bile bakmıyor. Zaman harcamıyor yani onlara çoook önceden bu senaryoları hazırlamış adam şuan güncel olarak girip bakmıyor dahi her şey otomasyon dolarının ne kadar arttığına bakıyor sadece. Sosyal medya gönderileri dahil o adam komple bir otomasyon.

    Yani olay şu neden markalara mentorluk yapsın ki? Mentorluk yapabileceğine inandırdığı insanlara satış yapmak varken...
    Ve yine bu kadar insana bu alanda mentorluk yaptığını kanıtlayabilen, kapıya lüks aracıyla gelip birde macbookunu masaya koyan bir adama ne gözle bakılır. Tabii ki Profesyonel(!) Oooo bu adam bunlara sahipse aldığı parayı hak ediyordur değil mi ama Firmadan bir kaç on bin dolar istediğinde firma neden vermesin ki işi de ver çalışanları/başkası yapsın.

    Eski danışman müdürüm geliyor aklıma Ondan önceki müdüre üç kuruş verilirken on binlerce lira verilen beyaz yakalı her konuda ama her konuda bilgi sahibi olduğunu zanneden.
    Herif binlerce dolarlık takımıyla gelip şu kadar dolara şu şirketlere danışmanlık verip kişisel gelişim maili ile fikirlerimizi hobilerimizi falan sorarak ilk iş gününü tamamladı(!) Onca ayların sonunda siber güvenlikten sosyal medyaya her şeyi çok iyi bilen bu müdürümün ve aslında tüm şirketin maillerini yönettiğimden bir haber. Ve asla okunmayan bu mailleri gördüm. Patrona şu yapıldı bu yapıldı şekilli raporlar. İnsanlar şirketlere kendilerini pazarlıyorlar. Bir halt bilmeden profesyonelmişcesine...
    Ve ne oldu biliyor musun bütün yönetim kurulunu tek tek harcadı kendi adamlarını getirdi profesyonel bu adam ya denip şakk şak şaakk sesleri için. Ve ne oldu biliyor musun şirket %60-70 e yakın değer kaybetti, en son üretilen gıda lojistiği için kullanılan araç demirbaşlarını ellerinden çıkarıyorlardı

    Son olarak kendime yıllardır sorarım. İnsanların neye ihtiyacı var? Eğer bunu bulabilirsem onu yapacağım ki kazandırsın.
    Ve yıllar sonra ulaştığım cevap şu: İnsanların paraya ihtiyacı var. Ve bu insanlar sana size bize para kazanabileceğimizi söylüyorlar ücretli bir şekilde Yani ihtiyacımız olan şeyi karşılayabileceklerini sandığımız için o muhteşem fiyatın üzerinde de bir çizik olup altına çok daha uygun bir fiyat yazılınca işte diyoruz 50 dolar ne ki neye vermiyorum bu aylık maaşı alınca atayım abi 50 dolarcık bir sürü firma var danışmanlık verip bende kazanabilirim eğer bunu alırsam. Ama o iş öyle değil...

    Sana para kazandırdığını bir işi çok az emek harcayarak kolaylıkla yapabileceğini söyleyen, tecrübe edinmeden seni uzman yapacağını söyleyen diğer geçmişteki her şeye bak. Hepsinin farklı yolları ve farklı hedef kitleleri var. Ama tek sonuç var para mı lazım, o zaman size para kazandırabiliriz.
  • 14-12-2021, 12:16:06
    #18
    backlinkmatik.com
    SAYSOCIAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam adam tamamen bir funnel oluşturmuş. Funnel siteler arasında ilerlerken verdiğin bilgiler neticesinde seni funnelde süzüyor.
    Videolar kayıt, ücretsiz diye bir kere iletişim bilgini verdikten sonra yüzlerce kez tekrarlanmış pazarlama maili ve mesajına denk geliyorsun.
    Mükemmel bir retargeting çalışması var adamın. O funnel o kadar muazzam satış yapıyor ki. Önceden hazırlanmış mükemmel sanki sana özel yazılmış mailler kaldığın funnel derecesine göre geliyor.
    Giriyorsun facebook grupları müthiş. 3. olmasa 5. de satıyor kısacası adam.
    Satış mailleri her şey aklının alabildiği her şeyi otomasyona çevirmiş bir daha dönüp yüzüne bile bakmıyor. Zaman harcamıyor yani onlara çoook önceden bu senaryoları hazırlamış adam şuan güncel olarak girip bakmıyor dahi her şey otomasyon dolarının ne kadar arttığına bakıyor sadece. Sosyal medya gönderileri dahil o adam komple bir otomasyon.

    Yani olay şu neden markalara mentorluk yapsın ki? Mentorluk yapabileceğine inandırdığı insanlara satış yapmak varken...
    Ve yine bu kadar insana bu alanda mentorluk yaptığını kanıtlayabilen, kapıya lüks aracıyla gelip birde macbookunu masaya koyan bir adama ne gözle bakılır. Tabii ki Profesyonel(!) Oooo bu adam bunlara sahipse aldığı parayı hak ediyordur değil mi ama Firmadan bir kaç on bin dolar istediğinde firma neden vermesin ki işi de ver çalışanları/başkası yapsın.

    Eski danışman müdürüm geliyor aklıma Ondan önceki müdüre üç kuruş verilirken on binlerce lira verilen beyaz yakalı her konuda ama her konuda bilgi sahibi olduğunu zanneden.
    Herif binlerce dolarlık takımıyla gelip şu kadar dolara şu şirketlere danışmanlık verip kişisel gelişim maili ile fikirlerimizi hobilerimizi falan sorarak ilk iş gününü tamamladı(!) Onca ayların sonunda siber güvenlikten sosyal medyaya her şeyi çok iyi bilen bu müdürümün ve aslında tüm şirketin maillerini yönettiğimden bir haber. Ve asla okunmayan bu mailleri gördüm. Patrona şu yapıldı bu yapıldı şekilli raporlar. İnsanlar şirketlere kendilerini pazarlıyorlar. Bir halt bilmeden profesyonelmişcesine...
    Ve ne oldu biliyor musun bütün yönetim kurulunu tek tek harcadı kendi adamlarını getirdi profesyonel bu adam ya denip şakk şak şaakk sesleri için. Ve ne oldu biliyor musun şirket %60-70 e yakın değer kaybetti, en son üretilen gıda lojistiği için kullanılan araç demirbaşlarını ellerinden çıkarıyorlardı

    Son olarak kendime yıllardır sorarım. İnsanların neye ihtiyacı var? Eğer bunu bulabilirsem onu yapacağım ki kazandırsın.
    Ve yıllar sonra ulaştığım cevap şu: İnsanların paraya ihtiyacı var. Ve bu insanlar sana size bize para kazanabileceğimizi söylüyorlar ücretli bir şekilde Yani ihtiyacımız olan şeyi karşılayabileceklerini sandığımız için o muhteşem fiyatın üzerinde de bir çizik olup altına çok daha uygun bir fiyat yazılınca işte diyoruz 50 dolar ne ki neye vermiyorum bu aylık maaşı alınca atayım abi 50 dolarcık bir sürü firma var danışmanlık verip bende kazanabilirim eğer bunu alırsam. Ama o iş öyle değil...

    Sana para kazandırdığını bir işi çok az emek harcayarak kolaylıkla yapabileceğini söyleyen, tecrübe edinmeden seni uzman yapacağını söyleyen diğer geçmişteki her şeye bak. Hepsinin farklı yolları ve farklı hedef kitleleri var. Ama tek sonuç var para mı lazım, o zaman size para kazandırabiliriz.
    teşekkürler hocam, çok güzel anlatmışsınız.

    otomasyın konsuunu ben de farkettim, canlı yayın diye verilen seminer canlı değil. 1.5 saatlik seminer her 15 dk da bir açılıyor, günlerdir aynı kıyafet, aynu jest ve mimikler, birebir aynı cümleler, örnekler, aynı selamlar

    yorumları da bota bağlamış belli ki, videoya uygun yorumlar atılıyor, senin yorum da kaynıyor arada. bunu farkedince soğudum zaten, satış için bunu yapan bir kurumun eğitiminden de fayda gelmez. bir de seminerde ilk 30 dk da alana şu hediye bu bilmem ne. Yahu madem canlı yayın değil, neden kandırıyorsun. Sazan avlamak maksat, kaç kişi bu kadar dikkat edip sorguluyor ki? Bu tip birşey ile ilk defa karşılaşanlar direkt alıyordur. Beni bile etkileyip sordurduguna göre =)

    Eğitimi veren kişi anlattıgı kadar başarılı olabilir o konuda bilgim yok, seminer fena değildi, eğitimde de öğreteceği şeyler oldugunu düşünmüştüm. Ancak dediğiniz gibi, süreçte karşılaştıgım herşey canlı yayın ve o ana özel gibi adledilen ama çok önceden kurgulanmış kayıtlardan, otomasyonlardan ibaret.