• 10-12-2021, 17:04:43
    #1
    Selam dostlar, bedelli askerlik için yanımızda neler götürmeliyiz?
    Arkadaşımdan liste aldım
    27 iç çamaşırı götür dedi orada makina yok yıkayamazsın falan dedi ama birde sizlere sormak istedim.
    2 swit tsort
    1 esortman
    Traş köpügü
    Jilet 2 adet
    Bot parlatici
    Banyo yüz havlusu
    Bot tabanlığı
    Askeri cüzdan
    27 çorap
    27 iç camasiri
    Spor ayakkabı
    Terlik
    Mont
    Çöp poşeti kirli camasirlar icin
    Deodorant
    Tırnak makası
    Şampuan
    Bu ay bedelli gidecek varmı?
  • 10-12-2021, 17:06:47
    #2
    Hiç elbise götürmeyin pişman olursunuz zaten giyemiyorsunuz bu arada askeri malzeme yerleri var oradan alın ihtiyacinizi dışarıya göre fiyatı uygun
  • 10-12-2021, 17:07:14
    #3
    Casio f-91w marka saat
    Casio F-91W-1DG Digital Erkek Kol Saati
    https://www.hepsiburada.com/casio-f-...product-detail
  • 10-12-2021, 17:10:38
    #4
    Bol bol çorap , atlet , boxer , deodorant , tras bıçağı , bunları bol bol götürün derim.
  • 10-12-2021, 17:14:54
    #5
    ben niye konuya girince bir tuhaf oldum
    acemide çavuştum hocam o kadarda kasmana gerek yok orda askeriyede zaten gerekli herşeyi veriyorlar bedelli yapıyorsun yerinde olsam çanta götürmezdim gerekli şeyleri ordan temin edebilirsin
    şahsi fikrim belkide çok önemli bir tavsiye
    bol bol banka kartı götür çünkü orda kartların bozulabilir 1 haftada 4 kart bozan devrem vardı
  • 10-12-2021, 17:18:35
    #6
    Uzun dönem yaptım bukadar malzeme götürmedim. Bedelli 30 gün heralde yanlış bilmiyorsam. Günlük olarak hesapladıysanız tam denk gelecek şekilde iç çamaşırı corap alsanız bence yeterli. Diğerlerini orada da temin esebilirsiniz.
  • 10-12-2021, 17:19:24
    #7
    Kardeşim şuan askerdeyim, Sana tavsiyem iç çamaşırı, atlet vs getir. Termal içlik al hava soğuk oluyor. Traş bıçağı köpük vs getir. Bedelli yapacaksın zaten fazla kalmıyacaksın. İç çamaşırı 1 2 tane alma bize sadece 1 tane verdiler. Mutlaka Ortapedik tabanlık al o botlara alışılmıyor 😂 Nakit para fazla götürme askeriyede nakit para kullanılmıyor fazla
  • 10-12-2021, 17:53:20
    #8
    Hocam bu malzemeler bedelli parasının 10 da 1i vay bee piyasaya bak
  • 10-12-2021, 19:56:29
    #9
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben niye konuya girince bir tuhaf oldum
    acemide çavuştum hocam o kadarda kasmana gerek yok orda askeriyede zaten gerekli herşeyi veriyorlar bedelli yapıyorsun yerinde olsam çanta götürmezdim gerekli şeyleri ordan temin edebilirsin
    şahsi fikrim belkide çok önemli bir tavsiye
    bol bol banka kartı götür çünkü orda kartların bozulabilir 1 haftada 4 kart bozan devrem vardı
    Temassız yok mu