Kardeşim şuan askerdeyim, Sana tavsiyem iç çamaşırı, atlet vs getir. Termal içlik al hava soğuk oluyor. Traş bıçağı köpük vs getir. Bedelli yapacaksın zaten fazla kalmıyacaksın. İç çamaşırı 1 2 tane alma bize sadece 1 tane verdiler. Mutlaka Ortapedik tabanlık al o botlara alışılmıyor 😂 Nakit para fazla götürme askeriyede nakit para kullanılmıyor fazla