ben niye konuya girince bir tuhaf oldum
acemide çavuştum hocam o kadarda kasmana gerek yok orda askeriyede zaten gerekli herşeyi veriyorlar bedelli yapıyorsun yerinde olsam çanta götürmezdim gerekli şeyleri ordan temin edebilirsin
şahsi fikrim belkide çok önemli bir tavsiye
bol bol banka kartı götür çünkü orda kartların bozulabilir 1 haftada 4 kart bozan devrem vardı