• 28-11-2021, 22:53:42
    #10
    İş bankası kartımla İstanbulkarta bakiye yüklüyorum, %25 iade alıyorum. Akbank kartıyla temassız ödemelerimde %2 iade alıyorum (Ne işlemi olursa olsun fark etmiyor). Hiç birini de asgariye bırakmıyorum. Her ay ne kadar kullandıysam o kadar ödeme yapıyorum. Ödemesini yapamayacağım bir harcama yapmıyorum. Bu şekilde kartlar daha avantajlı oluyor kullanıcı için.
  • 28-11-2021, 22:55:30
    #11
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş bankası kartımla İstanbulkarta bakiye yüklüyorum, %25 iade alıyorum. Akbank kartıyla temassız ödemelerimde %2 iade alıyorum (Ne işlemi olursa olsun fark etmiyor). Hiç birini de asgariye bırakmıyorum. Her ay ne kadar kullandıysam o kadar ödeme yapıyorum. Ödemesini yapamayacağım bir harcama yapmıyorum. Bu şekilde kartlar daha avantajlı oluyor kullanıcı için.
    kredi kartı çıkartıp harcama yapmasak bir şey oluyor mu?
  • 28-11-2021, 22:55:37
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapıkredi limitleri en çok yükselten derken hocam?
    anlayamadım
    Düzenli ödeme yaptığınız takdirde diğer bankalara oranla daha yüksek limitli bir karta -ilk kart alışınızdan sonra geçmesi gereken yasal sürenin ardından- daha kısa sürede sahip olabilirsiniz.
  • 28-11-2021, 22:56:22
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kredi kartı çıkartıp harcama yapmasak bir şey oluyor mu?
    Kartı bankadan alırken aidatsız bir kart alırsanız bir şey olmaz. Aidatlı kart alırsanız sadece kart ücreti alırlar yıllık.
  • 28-11-2021, 22:57:05
    #14
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartı bankadan alırken aidatsız bir kart alırsanız bir şey olmaz. Aidatlı kart alırsanız sadece kart ücreti alırlar yıllık.
    ne kadar oluypr peki aidat?
  • 28-11-2021, 22:57:50
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar oluypr peki aidat?
    Bankaya ve karta göre değişiyor. Bankaya sormanız lazım.
  • 28-11-2021, 22:59:17
    #16
    Platin üye
    İş bankası öneriyorum. Üstte denildiği gibi harcama gerekiyor puan kazanmak için ancak iş bankası diyor ki 50 TL ve üzeri marketlerde temassız kart kullan 10 tl bonus.
    Bu zaten mecbur yaptığımız bir şey. Ha giyim var misal 100 TL kıyafet al 30 tl iade gibi ya da 100 TL internetten ürün al 20 TL gibi onlar ayrı.
    Şu ana kadar iş bankasından 740 puan kazanmışım. Zincir marketlerde ve ödeme sistemlerinde geçiyor
  • 28-11-2021, 23:01:05
    #17
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş bankası öneriyorum. Üstte denildiği gibi harcama gerekiyor puan kazanmak için ancak iş bankası diyor ki 50 TL ve üzeri marketlerde temassız kart kullan 10 tl bonus.
    Bu zaten mecbur yaptığımız bir şey. Ha giyim var misal 100 TL kıyafet al 30 tl iade gibi ya da 100 TL internetten ürün al 20 TL gibi onlar ayrı.
    Şu ana kadar iş bankasından 740 puan kazanmışım. Zincir marketlerde ve ödeme sistemlerinde geçiyor
    öğrenci kredi kartı çıkabiliyor mu?
  • 28-11-2021, 23:02:20
    #18
    Platin üye
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öğrenci kredi kartı çıkabiliyor mu?
    Maximum genç kart var bende onu kullanıyorum. Başlangıçta 500 - 1000 gibi düşük ücret ile çıkabilir. Ayrıca şubeden başvurmanın bir tık daha avantajlı olduğunu düşünüyorum