Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kredi kartı çıkartıp harcama yapmasak bir şey oluyor mu?
Kartı bankadan alırken aidatsız bir kart alırsanız bir şey olmaz. Aidatlı kart alırsanız sadece kart ücreti alırlar yıllık.