İş bankası kartımla İstanbulkarta bakiye yüklüyorum, %25 iade alıyorum. Akbank kartıyla temassız ödemelerimde %2 iade alıyorum (Ne işlemi olursa olsun fark etmiyor). Hiç birini de asgariye bırakmıyorum. Her ay ne kadar kullandıysam o kadar ödeme yapıyorum. Ödemesini yapamayacağım bir harcama yapmıyorum. Bu şekilde kartlar daha avantajlı oluyor kullanıcı için.