sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kartı bankadan alırken aidatsız bir kart alırsanız bir şey olmaz. Aidatlı kart alırsanız sadece kart ücreti alırlar yıllık.
ne kadar oluypr peki aidat?