Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
14
●164
Borsa benim için maalesef gecem ve gündüzüm oldu hafta sonları piyasalar kapalı diye canım sıkılıyor o derece. İyi bir şey mi? Asla. Bağımlılık yapıyor. Yeni başlayan birisi olduğunuz için çok kaptırmayın kendinizi bence
dayak yiye yiye tecrübe edindim ama yıllarımı aldı.
Valla ben işi gücü bıraktım bir yerden borsa bir yerden dolar bir yerden haberleri takip ediyorum telefonda 2 tane uygulama var alarm sistemleri kuruyorum telefon sessizdeydi artık telefonu sessize almıyorum duyamam kaçırırım bir şeyi diye. Çünkü gerçekten aşırı bağımlılık yaptı ve bundan keyif almaya başladım