Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E yazdım konuda neden açtığımı?
Zaten yardımcı olan birisi varmış diye dedim Borsa benim için maalesef gecem ve gündüzüm oldu hafta sonları piyasalar kapalı diye canım sıkılıyor o derece. İyi bir şey mi? Asla. Bağımlılık yapıyor. Yeni başlayan birisi olduğunuz için çok kaptırmayın kendinizi bence dayak yiye yiye tecrübe edindim ama yıllarımı aldı.
Borsada tavsiye vermek yasak o yüzden bu konuları da buradan konuşmasak herkes için daha iyi olabilir 😁 pm atabilirsiniz isterseniz.