F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her ay 200 lot petkim alıyorum. Al-sata girmeden birikim yapmak amacım.
İşte gerçek borsa yatırımı bu.
Yeni giren ya da girecek olan arkadaşlara küçük bilgilendirme olsun; borsa kısa vade al-sat için güzel gözükse de aslında sizi psikolojik olarak zora sokar, stres yaparsınız anlık düşüşlerde zararına satar sonra üzülürsünüz. Borsadan hisse almayı, ilerde değerinin artacağını düşündüğünüz bir yerde boş arsa almış gibi düşünün ve çok fazla takip etmeden orta ya da uzun vade bekleyin.