Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam siz bu konuyu neden açtınız? Tüyo (bu kelimeyi kullanmak istemezdim) aldığınız zaten birisi varmış.
E yazdım konuda neden açtığımı?