• 25-11-2021, 10:51:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    Arkadaşlar 4s çıktığından beri iphone kullanıyorum. Artık sıkılmaya başladım. Note 10 Pro'ya geçsem mi acaba ? Çünkü android işlemcili telefonları adamlar bilgisayar gibi kullanıyor. Iphone'da hiçbir şey yapamıyoruz. Iphone kullanıp android serisine geçen arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilirler mi acaba ? Iphone'dan androide geçip 1 sene kullanıp donma sorunu yaşayan var mı ?
  • 25-11-2021, 10:54:01
    #2
    Android de donma denen şey 5.0 sürümüyle kayboldu.
    Ben android kullanmanızdan yanayım.
    Ben iphone un kısıtlı sistemini sevmiyorum.
  • 25-11-2021, 10:55:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Swag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android de donma denen şey 5.0 sürümüyle kayboldu.
    Ben android kullanmanızdan yanayım.
    Ben iphone un kısıtlı sistemini sevmiyorum.
    Hocam bir de virüs girme olayı var androidde o nasıl oluyor ? Virüs girdi diyelim ne yapacağız ?
  • 25-11-2021, 10:56:57
    #4
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir de virüs girme olayı var androidde o nasıl oluyor ? Virüs girdi diyelim ne yapacağız ?
    Kendimi bildim bileli androidciyim hiç virüs girmedi. Bu arada ben xaomi serisini sevemedim androide geçecekseniz bence samsunga geçin zira iphoneden xaomiye geçmek bence attan inip eşeğe binmektir.
    • Yatirimci
    Yatirimci bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-11-2021, 10:58:09
    #5
    Android amiral gemisi bile alsanız 2 sene sonra kasma ve güncelleme gelmeme sorunuyla karşılaşırsınız. Yıllarca Android telefon kullandım yaşadığım sorunlar kısa destek süreleri ve kasması oldu. Ram miktarına ve işlemcisine bakmayın, yazılım olarak düşünün. Özgürlük olarakta iki işletim sisteminde geliştirilen uygulamalar neticesinde bir fark kalmadı. Gene de 8 değil de daha güncel telefonlara yönelin derim fakat iostan şaşmayın bence.
  • 25-11-2021, 10:59:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Note 10 pro en iyi telefon secilmisti henuz daha iyisi yapilana kadar tabi en son cikan modelleri bilmiyorum note 10 candir samsungdan sasma
  • 25-11-2021, 10:59:14
    #7
    ayoft.com
    iPhone'dan sapmamanızı tavsiye ederim. X güzel bir tercih olabilir, premium hissiyat veriyor ben Xr kullanıyorum lakin X daha hoş geliyor.
  • 25-11-2021, 11:00:01
    #8
    5000₺ ve üstü bir android tüm iPhone’lara bin basar.

    Mail sistemini ve bir çok uygulamayı bile doğru düzgün kullanamıyoruz.

    ( İPhone kullanıcısıyım.)
  • 25-11-2021, 11:01:02
    #9
    iPhone iPhone iPhone şaşmayın hocam