Swag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Android de donma denen şey 5.0 sürümüyle kayboldu.
Ben android kullanmanızdan yanayım.
Ben iphone un kısıtlı sistemini sevmiyorum.
Hocam bir de virüs girme olayı var androidde o nasıl oluyor ? Virüs girdi diyelim ne yapacağız ?