Merhabalar,
Arkadaşlar 4s çıktığından beri iphone kullanıyorum. Artık sıkılmaya başladım. Note 10 Pro'ya geçsem mi acaba ? Çünkü android işlemcili telefonları adamlar bilgisayar gibi kullanıyor. Iphone'da hiçbir şey yapamıyoruz. Iphone kullanıp android serisine geçen arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilirler mi acaba ? Iphone'dan androide geçip 1 sene kullanıp donma sorunu yaşayan var mı ?