Android amiral gemisi bile alsanız 2 sene sonra kasma ve güncelleme gelmeme sorunuyla karşılaşırsınız. Yıllarca Android telefon kullandım yaşadığım sorunlar kısa destek süreleri ve kasması oldu. Ram miktarına ve işlemcisine bakmayın, yazılım olarak düşünün. Özgürlük olarakta iki işletim sisteminde geliştirilen uygulamalar neticesinde bir fark kalmadı. Gene de 8 değil de daha güncel telefonlara yönelin derim fakat iostan şaşmayın bence.