• 02-11-2021, 18:03:55
    #1
    Selamlar, dm üzerinden kendi çapında meşhur olan birisi şahsıma hakarette bulundu. Artistlik yapacam diye tc sine kadar verdi. Dava etmek istiyorum. Nasıl bir yok izlemem lazım, tazminat davası açsam kazanır mıyım?
  • 02-11-2021, 18:09:02
    #2
    Savcılık şikayeti yapılır. Dosya arabulucuya gider ve bi rakam takdir edilir. Kişi yanaşmaz ise bunun üstüne tazminat davası da açılır. İşin ehli avukatlar var mutlaka danışmalısınız. Bireysel anlamda zor.
  • 02-11-2021, 18:10:30
    #3
    Webekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savcılık şikayeti yapılır. Dosya arabulucuya gider ve bi rakam takdir edilir. Kişi yanaşmaz ise bunun üstüne tazminat davası da açılır. İşin ehli avukatlar var mutlaka danışmalısınız. Bireysel anlamda zor.
    Avukat olarak var mı bir öneriniz hocam?
  • 02-11-2021, 18:16:21
    #4
    theodyolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, dm üzerinden kendi çapında meşhur olan birisi şahsıma hakarette bulundu. Artistlik yapacam diye tc sine kadar verdi. Dava etmek istiyorum. Nasıl bir yok izlemem lazım, tazminat davası açsam kazanır mıyım?
    sanıyorum dilekçe yazabilirsen uyap üzerinden dava harcını yatırıp evden çıkmadan dava açabilirsin.
  • 02-11-2021, 18:21:19
    #5
    emrahsevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanıyorum dilekçe yazabilirsen uyap üzerinden dava harcını yatırıp evden çıkmadan dava açabilirsin.
    E imza istiyor diye biliyorum dava açma işlemi için
  • 02-11-2021, 18:27:47
    #6
    CodeKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E imza istiyor diye biliyorum dava açma işlemi için
    bende tam emin deÄŸilim birisinden duymuÅŸtum denenebilir.
  • 02-11-2021, 19:43:18
    #7
    emrahsevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende tam emin deÄŸilim birisinden duymuÅŸtum denenebilir.
    udf programını indirip uğraştım baya en son gönderirken e imza olmazsa olmaz dedi sistem