Dm üzerinden yapılan hakaret hk.
6
●117
- 02-11-2021, 18:03:55Selamlar, dm üzerinden kendi çapında meşhur olan birisi şahsıma hakarette bulundu. Artistlik yapacam diye tc sine kadar verdi. Dava etmek istiyorum. Nasıl bir yok izlemem lazım, tazminat davası açsam kazanır mıyım?
- 02-11-2021, 18:10:30Avukat olarak var mı bir öneriniz hocam?Webekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2021, 18:16:21sanıyorum dilekçe yazabilirsen uyap üzerinden dava harcını yatırıp evden çıkmadan dava açabilirsin.theodyolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2021, 18:21:19E imza istiyor diye biliyorum dava açma işlemi içinemrahsevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2021, 18:27:47bende tam emin değilim birisinden duymuştum denenebilir.CodeKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2021, 19:43:18udf programını indirip uğraştım baya en son gönderirken e imza olmazsa olmaz dedi sistememrahsevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle