Selamlar, dm üzerinden kendi çapında meşhur olan birisi şahsıma hakarette bulundu. Artistlik yapacam diye tc sine kadar verdi. Dava etmek istiyorum. Nasıl bir yok izlemem lazım, tazminat davası açsam kazanır mıyım?
sanıyorum dilekçe yazabilirsen uyap üzerinden dava harcını yatırıp evden çıkmadan dava açabilirsin.