emrahsevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanıyorum dilekçe yazabilirsen uyap üzerinden dava harcını yatırıp evden çıkmadan dava açabilirsin.
E imza istiyor diye biliyorum dava açma işlemi için