Konu
Dm üzerinden yapılan hakaret hk.
02-11-2021, 18:09:02
#2
Webekir
Savcılık şikayeti yapılır. Dosya arabulucuya gider ve bi rakam takdir edilir. Kişi yanaşmaz ise bunun üstüne tazminat davası da açılır. İşin ehli avukatlar var mutlaka danışmalısınız. Bireysel anlamda zor.