• 31-10-2021, 18:39:43
    #1
    Merhabalar, Moldova hakkında bilgisi olan arkadaşlar var mı?

    Yaşanılır bir yer mi sizce? Tanıdığım bir abim iş teklif etti gel burada çalış dedi.
  • 31-10-2021, 18:45:31
    #2
    İnstagram Konum Hizmeti
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, Moldova hakkında bilgisi olan arkadaşlar var mı?

    Yaşanılır bir yer mi sizce? Tanıdığım bir abim iş teklif etti gel burada çalış dedi.
    İmkanın varsa git derim hocam.
  • 31-10-2021, 18:46:23
    #3
    KeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmkanın varsa git derim hocam.
    Var hocam imkanım çağırıyorlar önümüzde ki hafta gitmeyi planlıyorum da siz bulundunuz mu orada hiç?
  • 31-10-2021, 18:52:59
    #4
    Hocam bildiğim kadarıyla kiralar vb pahalı . Gıda biraz pahalı bolca yandex car kullanılıyor (uberimsi uygulama ) genel olarak rusça konuşulyor. Moldova larisi miydi neydi parası . Güzel kazanacaksan git kazanmayacaksan gitme kırk kanaat geçineceksen uğraşma
  • 31-10-2021, 18:53:51
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    5 günlüğüne kişinev'de bulundum, Avrupa standartlarının çok altında bir ülke, getirisi güzel bir işte çalışacaksanız gidin hocam dünyanın her yerinde olduğu gibi orası da parası olan için oldukça güzeldir ama avrupa standartlarını bekliyorsanız sizi üzebilir.
  • 31-10-2021, 18:54:23
    #6
    onurdurmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bildiğim kadarıyla kiralar vb pahalı . Gıda biraz pahalı bolca yandex car kullanılıyor (uberimsi uygulama ) genel olarak rusça konuşulyor. Moldova larisi miydi neydi parası . Güzel kazanacaksan git kazanmayacaksan gitme kırk kanaat geçineceksen uğraşma
    Kira ve faturalar şirket karşılayacak sadece maaşım var oda bana kalacak 500 1000 euro arası maaş
  • 31-10-2021, 18:57:23
    #7
    yern307 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 günlüğüne kişinev'de bulundum, Avrupa standartlarının çok altında bir ülke, getirisi güzel bir işte çalışacaksanız gidin hocam dünyanın her yerinde olduğu gibi orası da parası olan için oldukça güzeldir ama avrupa standartlarını bekliyorsanız sizi üzebilir.
    Yok avrupa standartı kadar yüksek bir yer beklemiyorum zaten. İlk defa gideceğim için size sorayım. Pasaport ile gideceğim de.
    1- Gittiğimde hangi banka kartı yanımda olsun?
    2- Telefonum Vodofone bunu yurt dışında paket mi almam gerek kullanmak için yoksa hiç kullanmayıp oradan bir hat mı almak mantıklı?
    3- Pasaport kontrolünde bir sıkıntı yaşar mıyım? Firma ile görüştüğümde bana bir yazı verecekler dil olmadığı için bu yazıyı pasaport kontrolunde göstereceğim kolaylıkla geçersin dedi (işte şu arkadaşıma ziyarete geldim şurada v.s diyerekten)
    4- Dönüş bileti olması şart mı?
  • 31-10-2021, 19:14:48
    #8
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok avrupa standartı kadar yüksek bir yer beklemiyorum zaten. İlk defa gideceğim için size sorayım. Pasaport ile gideceğim de.
    1- Gittiğimde hangi banka kartı yanımda olsun?
    2- Telefonum Vodofone bunu yurt dışında paket mi almam gerek kullanmak için yoksa hiç kullanmayıp oradan bir hat mı almak mantıklı?
    3- Pasaport kontrolünde bir sıkıntı yaşar mıyım? Firma ile görüştüğümde bana bir yazı verecekler dil olmadığı için bu yazıyı pasaport kontrolunde göstereceğim kolaylıkla geçersin dedi (işte şu arkadaşıma ziyarete geldim şurada v.s diyerekten)
    4- Dönüş bileti olması şart mı?
    1- ben yanımda nakitle gitmiştim hocam bu yüzden pek kart tavsiyesi veremeyeceğim, size de önerim ilk 1 ay geçindirecek miktarda nakit dolarınızın yanınızda olması olucak. Kart hakkında tek önerim atmlerden nakit çekimi yapmamanız çünkü çok yüksek komisyonlar ve absürt oranlar verirler.

    2- Turistik amaçla gittiğimde telefonumun sim kartını inaktif halde tutarak gezdim ben hocam çünkü sınır dışına çıktığınızda otomatik olarak yurt dışı paketine geçtiğini duymuştum (öğrenci oldugum için bütçe önemliydi ) 5 günlük gezim boyunca orange markası tarafından alınan prepaid sim kartını kullandım. 7 günlük 2gb data paketini almıştım. 20-25 moldova leyi ödemiştim ama daha ucuz ve daha fazla data veren firmalarda mevcuttu. Siz iş için gittiğiniz için oradan bir hat almanız daha mantıklı olacaktır.

    3- Ben turist olarak gittim, siz çalışma amaçlı gidiyorsunuz bu durumda yaşanacak şeyler farklı olabilir ama normal şartlarda pasaporta bile ihtiyacınız yok, çipli tc kimlik kartınızla bile girebiliyorsunuz gişedeki memur ingilizce bilmiyorsa iletişim zor olabilir, o kağıtta yazan şey de muhtemelen onun içindir

    4- Bana biletimin olup olmadığını sormadılar, size de muhtemelen sormazlar

    kendi fikirlerimi söylemem gerekirse rusçanın çok yoğun konuşulduğu bir ülke moldova, size önerim oradaki çalışma sürecinizde rusça öğrenmeniz olur hocam. Belki şansınız iyi gider ve rusyaya geçersiniz oradan (asıl para rusyada dönüyor)
  • 31-10-2021, 19:19:35
    #9
    yern307 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- ben yanımda nakitle gitmiştim hocam bu yüzden pek kart tavsiyesi veremeyeceğim, size de önerim ilk 1 ay geçindirecek miktarda nakit dolarınızın yanınızda olması olucak. Kart hakkında tek önerim atmlerden nakit çekimi yapmamanız çünkü çok yüksek komisyonlar ve absürt oranlar verirler.

    2- Turistik amaçla gittiğimde telefonumun sim kartını inaktif halde tutarak gezdim ben hocam çünkü sınır dışına çıktığınızda otomatik olarak yurt dışı paketine geçtiğini duymuştum (öğrenci oldugum için bütçe önemliydi ) 5 günlük gezim boyunca orange markası tarafından alınan prepaid sim kartını kullandım. 7 günlük 2gb data paketini almıştım. 20-25 moldova leyi ödemiştim ama daha ucuz ve daha fazla data veren firmalarda mevcuttu. Siz iş için gittiğiniz için oradan bir hat almanız daha mantıklı olacaktır.

    3- Ben turist olarak gittim, siz çalışma amaçlı gidiyorsunuz bu durumda yaşanacak şeyler farklı olabilir ama normal şartlarda pasaporta bile ihtiyacınız yok, çipli tc kimlik kartınızla bile girebiliyorsunuz gişedeki memur ingilizce bilmiyorsa iletişim zor olabilir, o kağıtta yazan şey de muhtemelen onun içindir

    4- Bana biletimin olup olmadığını sormadılar, size de muhtemelen sormazlar

    kendi fikirlerimi söylemem gerekirse rusçanın çok yoğun konuşulduğu bir ülke moldova, size önerim oradaki çalışma sürecinizde rusça öğrenmeniz olur hocam. Belki şansınız iyi gider ve rusyaya geçersiniz oradan (asıl para rusyada dönüyor)
    Çok teşekkür ederim. 1 haftada ne kadar harcama yaptınız? Uçak bileti hariç.