5 günlüğüne kişinev'de bulundum, Avrupa standartlarının çok altında bir ülke, getirisi güzel bir işte çalışacaksanız gidin hocam dünyanın her yerinde olduğu gibi orası da parası olan için oldukça güzeldir ama avrupa standartlarını bekliyorsanız sizi üzebilir.