KeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmkanın varsa git derim hocam.
Var hocam imkanım çağırıyorlar önümüzde ki hafta gitmeyi planlıyorum da siz bulundunuz mu orada hiç?