onurdurmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bildiğim kadarıyla kiralar vb pahalı . Gıda biraz pahalı bolca yandex car kullanılıyor (uberimsi uygulama ) genel olarak rusça konuşulyor. Moldova larisi miydi neydi parası . Güzel kazanacaksan git kazanmayacaksan gitme kırk kanaat geçineceksen uğraşma
Kira ve faturalar şirket karşılayacak sadece maaşım var oda bana kalacak 500 1000 euro arası maaş