Hocam bildiğim kadarıyla kiralar vb pahalı . Gıda biraz pahalı bolca yandex car kullanılıyor (uberimsi uygulama ) genel olarak rusça konuşulyor. Moldova larisi miydi neydi parası . Güzel kazanacaksan git kazanmayacaksan gitme kırk kanaat geçineceksen uğraşma