Korona iken 2. Testi olmak
7
●87
- 30-10-2021, 21:26:51Merhaba, 2 gün önce baş ağrısı diye doktora gittim test yaptırdılar pozitif çıktım ama öyle milletin anlattığı gibi tat kaybı, boğaz ağrısı vs gibi ağrılar da yok hastaneye gidip 2. testi olabilir miyim yada teşhis üzerinden kaç gün geçmesi gerek test olmak için, bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
- 30-10-2021, 21:32:44Hocam bir problem olacağını sanmıyorum randevunu al git, kimse sana niye geldin demez derse de durumu anlatırsınMuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2021, 21:33:41pozitifken 2. testi yapabilirsiniz. daha önce yaptırdık bir problem olmadı.
- 30-10-2021, 21:40:19ozlemege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülegurbuzemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKProgramlama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCevaplar için teşekkür ederim test olmazsın diyenler oldu onca işim varken hasta olmadan yatmak da zor geliyor gidip test olayım bakalım sonuç nolacakozlemege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2021, 23:22:52Aşı olmadım test sonucu da covid-19 pozitif yazıyor delta değilKaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle