Konu
Korona iken 2. Testi olmak
30-10-2021, 21:32:43
#2
ozlemege
Gidip tomografi çektirin hocam. Öyle daha net belli olur. Benimde testim pozitif çıktı bugun 3. günüm herhangi bir belirti yok ama pozitif çıkınca tomografi çektirdiğimde cigerlerimde küçük bir lezyon oldugu tespit edildi.