ozlemege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gidip tomografi çektirin hocam. Öyle daha net belli olur. Benimde testim pozitif çıktı bugun 3. günüm herhangi bir belirti yok ama pozitif çıkınca tomografi çektirdiğimde cigerlerimde küçük bir lezyon oldugu tespit edildi.
gurbuzemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir problem olacağını sanmıyorum randevunu al git, kimse sana niye geldin demez derse de durumu anlatırsın
KProgramlama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pozitifken 2. testi yapabilirsiniz. daha önce yaptırdık bir problem olmadı.
ozlemege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 Gün geçmeden test olmamanızı tavsiye ederim. Ben pazar günü test yaptım negatifti perşembe günü pozitif çıktı. Aman dikkat edin ihmal etmeyin bol bol yeyin C vitamini, D vitamini, Omega 3 almayı yinede ihmal etmeyin
Cevaplar için teşekkür ederim test olmazsın diyenler oldu onca işim varken hasta olmadan yatmak da zor geliyor gidip test olayım bakalım sonuç nolacak