Merhaba, 2 gün önce baş ağrısı diye doktora gittim test yaptırdılar pozitif çıktım ama öyle milletin anlattığı gibi tat kaybı, boğaz ağrısı vs gibi ağrılar da yok hastaneye gidip 2. testi olabilir miyim yada teşhis üzerinden kaç gün geçmesi gerek test olmak için, bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.